Firmy chemiczne na Ukrainie (adresy, strony WWW) - help
Brad
2004-06-18 17:29:56 UTC
Czy zna ktos Ukrainskie firmy chemiczne (moga byc dowolne, choc
najlepiej by bylo moze jakis link ze spisem). Intereresuje mnie
http://www.stirol.net/en/?news
Dzieki za link. Tylko ze problem w tym, ze nie bardzo wiem jak z niego
korzystac. Mam w wyszukiwarce wpisac nazwe produktu ktory mnie
interesuje (wpisywalem kilka, niestety nic nie znalazlo) czy tez nazwe
firmy? Z gory dzieki za pomoc.

Moze jakies inne adresy WWW?
Lub zwykle adresy firm Ukrainskich podobnych do Polskiego POCH
(Polskie Odczynniki Chemiczne) ?
Aleksander Karpushov
2004-06-19 20:08:55 UTC
http://www.ukrplastic.com.ua/